Packning på G

Hey!
håller p att packa *lite* till Dalarna :)
snart klar ska bara packa ner smink, och sånt ;)
Juste ska äta upp min ben and jerrys glass :D
Asgoooott. Jag får blogga så mycket jag kan sen får jag blogga när jag kmr fram till Dalarna
Tar med mig kameran såklart så det kommer bilder på outfit och så har hon ju data så
jag kommer blogga men inte lika ofta tror jag ;) men det kommer väll några inlägg
Kommer sakna alla! ni får smsa och ringa hur mycket ni vill för jag svarar alltid ;)♥
Snacka med mickan igår det var 1000000 år sen jag såg,prata och va med henne
kommer sakna henne kanske kommer ringa dig så SVARA!♥
Och Amanda som är i Mallorca och solar ;) åhh är så aviiiiiis ;P
Men bloggar mera sen
C´ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0