Just a dream

Steffi sover här :D
idag träffade jag älskingen hade skit mysigt :$
Mötte senare Linnea & Michelle :P vi typ snackade drog hem sen och sen mötte jag bröderna Mickan & Grece :)
Var med dem luffade mihihihi, mötte några killar orkar inte skriva alla namn ;)
Men min favvo homie kurd Rodan var där hihi, Sen kom steffi och Erica mickan taggade och det kom och gick folk
HHIHI sen drog jag och steffi t flempan mötte några på busssen, åkte tbx t huddinge mötte upp linnea
köpte godis och taggade hem åt nudlar och nu sitter båda vid varsin data och dööör MIHIHIHI :D
Men bloggar senare puss love u folket bye !
 

 Gammal bild på mig och muppe love u :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0