Love isn't easy

Heej :)
Idag har det vart en braa dag :D Hade inget utvecklingsamtal yaaay !
Och så var det as fint väder hihihihihihi :)
Efter skolan åkte jag hem, mötte Vanja & Becka :P
Becka skulle vacinera sig, så jag och vanja taggade mötte upp Några ;)
Han skulle ba hämta sin jacka av Danilo så vi rullade vidare till Erica :)
Vanja åkte hem så jag och Erica taggade t mig hämtade para och åkte och åt KEBAB :D HIHIHI
Sen rullade vi vidare kollade på Basket match, sen så åkte vi till mig va här Erica åkte hem kl 9
Så jag mötte Vanja och vi hade roligt hahha vi typ luffa som pundare sen typ vid halv 11 taggade jag hem :P
Så nu sitter jag hemma och dööööör hahhaha mitt nya ord är "döööö" AHHAHAH sorgligt :')
Men ska typ dööö nu puss HAHAHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0