Packat = Check

Åhh äntligen packat klart !
Tog typ 2 dar för mig att packa för 2 veckor -.-'
Drar ut till landet imorgon ska bli skönt att slippa råtthålan :D
Jag ska va där själv första veckan och sen på helgen då kommer Erica bebii upp 1 vecka hihihi :P
Men appråpå idag ,Så mötte jag upp Erica på kvarnbergsplan fixade lite saker och snackade :)
Senare kom Dilan och Erica drog :) Jag och dilan åkte hem till mig en snabbis för att fixa en privat grej.
Sen drog vi tbx till kvarnbergsplan och träffade steffi en stund,steffi drog sen var jag med dilan kanske 10 min.
Sen drog jag ner till Grillpalatset mötte upp mamma & åt mat :D Åt chickenbits med pommes as gott :D
Blev fett mätt, köpte rakhyvel sen drog vi hem och jag packade klart :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0