Black and yellow

Hejhej :)
Igår så var jag med Steffi vi åkte till stan bytte mot skarpnäck åkte buss därifrån till jägerhornsväg
sen vidare till huddinge :) Medans så snackade vi om vissa händelser och lyssnade på musik & hade små roligt.
Åt pizza, gick till centrum chillade åkte hem för att grilla :D Mammas kompis Åsa var här ;)
Det var as gott,gick och la mig sen runt halv 2 :P
Idag vaknade jag runt 9.15 skit tidigt men kunde inte somna om så jag stoppade lite kläder i tvättmaskinen ;)
Så nu tvättas vitt mihihih jätte intressant att veta :D
Idag ska jag vara med Miranda & senare på kvällen Dilaaaan kurdi ,
Ska kolla runt på facebook staaaalkeeer mohahha xd
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0