Så kallade Måndag

Sho katter, det är katternas mamma här :)
Ligger i bekväma sängen & messar, ska dra & bada idag wii :D
Dyari, Mickan & kanske Dilan hihi :P
Ska ta en titt i så kallade garderoben & se om jag hittar nåt snyggt !
Idag ger jag mig av till baba 1 vecka :) Saknar mina syskon !

Erica mitt hjärta är i Grekland, så hon kommer vara bruuuun när hon kommer tbx, så jag ska sola SÖNDER mig !
Hon kommer hem på Torsdag tror jag ? Saknaden är stoooor fast det knappt har gått 1 vecka !
Shit Erica min ängel du är en S T O R & O C H H A R E N F E T plats i mitt hjärta !
Fast du är 100000000000000000000 mil härifrån så ställer du upp STOR RESPEKT TILL DIG !
 
 
 Min ängel på balen så otroligt underbar !♥


Kommentarer
Postat av: Erica trööögot Mendez!!

Såååå söt du är!! Älskar dig oxå gumman vet inte vad jag skulle göra utan dejj, (leva och vara lycklig :D mohohhahah) nej men vänner livet ut blire så klart ! <3 stor kärlek t dejj <3

2011-06-18 @ 11:56:43
URL: http://mendezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0