@ plugg

Pluggar så himmla tragiskt -.-'
Har precis skrivit klart om en Författare och Mailat iväg den till min lärare :P
Hade prov idag på Satsdelar gick jätte bra tycker jag iallfall :D
Hade chey snack idag uscch fick sitta med en tjej som jag verkligen inte tål -.-'
Blev piss of med sket i det, så en av lärarna som höll i chey snacket ba
"hur ska vi lösa det här?"
Jag ba "Fuck off jag har mina vänner, jag går i skolan för att bli nåt skiter i allt annat"
"ja, men vi måste lösa det här"
"Vad ska vi lösa? , jag skiter i henne hon är som luft i min närvaro"
Skit iriterande -.-'
Men efter skolan mötte jag upp Erica :) så då blev allt mycket bättre ;)
Vi gick hem till henne jag hämtade min läxa, och sen drog jag hem :P
Sitter nu och typ dränks i läxor, okej jah ska inte överdriva men hatar skolan.
Ska förtsätta med pluggandet -.-'
 Peace out !
 
 
 Kärlek


Kommentarer
Postat av: DIN MAMMA

AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!AIK!!!!<333333333333333333333333333333333333333333333333333 JÄVLA MONGO BAJARE

2011-04-04 @ 10:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0