Superman

Hej :)
Haft en rolig & psykisk kväll igår :P
Orkar inte ta upp det på bloggen, men jag & Christina sov hos Erica hihihi :D
Men igår så badade jag i Simhallen för sån där test grej i skolan :S
Så jag, Jossan, Mickan & Grece badade med alla killar.
Sen mötte jag Erica & vi väntade på Josefine fö hon hade ett cp möte -.-'
Sen drog vi till Centrum & Träffade Ippa and Fanny :)
Sen drog jag & Erica och mötte Darii & Christina, sen BLA BLA BLA PRIVAT BLA!
Sen drog Darii hem & Vi 3 gick hem :)
NU har har precis duschat & så, ska äta frukost alldeles strax
Bye ! :*

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag kommer inte ihåg eftersom jag är så seg på att svara :p Har du haft en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-13 @ 21:55:43
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0